Wednesday, March 13, 2013

Majlis Bertandang Faizal PKNS Shah Alam 10 March 2013


Salam.. Job kali ni adalah mekap bertandang untuk Faizah dan Ali... 
Seawal jam 8.15 sy dh sampai  di rumah sewa Faizah.. tapi Faizah masih lagi di rumah orang tuanya..so saya terpaksa menunggu kejap... bok bek bokbek dgn Sari - student merangkap asistant sy..so x terasa masa berlalu... Jam 9 Faizah sampai.. saya terus naik ke rumahnya... duduk.. bukak beg mekap dan saya terus  touch muka Faizah..waaa....... terus Touch gituu... bukan apa....sebabnya majlis bertandang Faizah ni akan di adakan di Seremban..so pengantin bersiap di Shah Alam dan terus bergerak ke Seremban..saya tak mau nanti terkejar2.. alhamdulillah sebelum 10.30 saya selesai menyiapkan Faizah & suaminya Ali..





Orangnya comey & kecik molek.. sgt baik dan friendly...





Last Touch up... taruk lipstik...



Yang posing sebelah panten ni.. student merangkap asisstant sy.



Abaikanlah muka sy yang 'berseronyeh' tu... saya comot tak pe asalkan panten saya comey.. ahaks...
Terima Kasih Faizah kerana puji & suka dengan sentuhan kak Hanna.
 Hilang segala rasa penat bila kasteme puas hati & suka dengan sentuhan kita...

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Touch Of Hanna Syamhanna design with love by Cik Bulat